Teslimat

 

Siparişlerimiz 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.

 

İADE VE İPTAL KOŞULLARI

Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz.. Ayrıca sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamamaktadır. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz.

 

-İade edeceğiniz ürünü, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, Yurtiçi Kargo'ya ait iade kodunu yazarak ( 706988919 ) gönderebilirsiniz.

 

 

İade bedeli, ürünlerin depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza aktarılmaktadır. Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz, birkaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve liahomestore.com.tr 'un bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

 

Siparişinizde kullandığınız indirim kuponu varsa, iade işlemi esnasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin yapıldığı tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre, yapılacak iade işlemi ile yeniden başlayacaktır.

 

İade etme süresi kaç gündür?

Lia Home Store üyelerinin "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" 15 gündür. 

Hangi ürünleri iade edemiyorum?

Tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

  

 

Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.

 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

 

İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan Hesabım sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz "Tedarik Ediliyor " ya da "Kargoya Verildi" statüsünde değilse talebinizi ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için iptal etme sebebinizi [email protected] adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR